«GREENWASHING: чому компанії мають цього уникати в своїй маркетинговій та екологічній політиках» 15.08.2016

28 липня 2016 року Центр «Розвиток КСВ» за підтримки Програми зеленої економіки організував зустріч у форматі Green Hub за темою «GREENWASHING: чому компанії мають цього уникати в своїй маркетинговій та екологічній політиках». Експерти та представники бізнесу обговорили найпоширеніші помилки, що роблять компанії, обираючи «псевдо зелені» товари або послуги, а також приклади еко і не еко-практик. Термін грінвошинг (від англ. “greenwashing”) означає екологічне позиціонування компаній або товарів/послуг без достатніх для цього підстав.

 

Грінвошинг може проявлятись найчастіше у наступних формах:

  • прихований компроміс: продукт називають зеленим, базуючись на одній ознаці. При цьому не врахований весь цикл виробництва та доставки товару до споживача;
  • відсутність доказів: заява компанії не підкріплюється достовірними даними та сертифікатами, безпідставне вживання слова «зелений», «біо», «органік»;
  • недоречність: твердження, які є правдиві, але не потрібні. Наприклад, твердження про відсутність вмісту речовин, які і так заборонені на законодавчому рівні;
  • фальшивий знак: використання неіснуючих знаків сертифікації.

Наприкінці зустрічі учасники обговорили, що саме можуть зробити споживачі та компанії, аби ефективно боротись з грінвошингом. Обов’язками споживачів було визнано сумлінність та уважність при обиранні товарів та послуг, а також обізнаність в сучасній системі сертифікації. В свою чергу, свідомі компанії мають: уважно аналізувати свою маркетингову політику та комунікації на питання грінвошингу, навчати співробітників та споживачів, та співпрацювати з громадськими організаціями та активістами з цього приводу.

Учасники зустрічі відзначили її корисність і запевнили, що відтепер їх походи до магазинів будуть більш свідомими.


Календар подій

Анонс подій

Всі події